My Followers

Saturday, January 1, 2011

~Kohort 5 Group 3 Dalam Kenangan~

Assalamualaikum w.w kepada rakan2 sekalian. Pertama sekali saya ingin berkongsi kegembiraan dengan rakan2 semua terutama rakan seperjuangan di UNISEL (K5G3), setelah 2 tahun lebih kita bersama, terlalu banyak pengalaman dan saat2 manis kita lalui, kini tiba masanya kita bawa haluan masing2. Memang terasa sangat berat untu berpisah dengan rakan2 seperjuangan, setelah beberapa lama kita bersama dan kita seperti satu keluarga, suka duka kita tempuhi bersama. Sangat banyak kenangan yang sukar untuk dilupakan. Kepada semua warga Fakulti Pendidikan & Pengajian Sosial. UNISEL, Dekan, Pensyarah2, Admin, Cleaner, Guard, ahli PEPRA dan Kohort 5 Group 3 khasnya. Pada kesempatan ini, saya ingin memohon maaf dari hujung rambut hingga ke hujung jari kaki kepada semua jika saya ada terkasar bahasa, terlanjur kata, perbuatan, menyinggung perasaan dan mengasari kalian, sekali lagi saya memohon ampun dan maaf kepada semua. Saya juga ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua yang pernah membantu saya samaada dalam kesusahan dan senang sepanjang kita bersama. Jika saya ada berhutang kepada sesiapa harap dihalalkan. Terasa sangat berat hati untuk berpisah dengan rakan2 semua... :-(.. Semoga persahabatan kita terus berpanjangan dan berkekalan dan semoga berjumpa lagi. Terima Kasih.






p/s: Praktikal start 2 minggu lg (17 Januari 2011) ^_^ S.K TAMAN DESA 2, Country Homes.Rawang..here I come!

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...